Monday, May 17

untitled

YouTube.com

presents





STOP AT 1:15 FREAKING AWESOME
Ape ni korang cakap? freestyle bebeh.

Satu hari tu, time kiteorang main skate kat skatepark seksyen 13, datang la 2 orang anggota polis (I SHIT YOU NOT) ingat kan nak tangkap kiteorang sebab terlalu pro ke atau ape la kan. Die datang, rilex je nak pinjam skate. lama tak main katenye. haha umur tak nak 30-an plak. kiteorang pun kasi la pinjam satu skate.

AMBIK KAU WTF HOLLY MAJA LAMMA! main freestyle (seperti video diatas) depan kiteorang. memang kiteorang jealous habis la kan, lagi lagi aku. aku start main skate memang nak terer skill street n freestyle mcm Rodney Mullen. agak paling tercabar jgak la aku malam tu.

Fast forward ke hari ni, selepas tgk berlambak2 video kat youtube, beginner's freestyle katenye. aku dengan kembang hidung (skit jela) dapat la buat salah satu skill freestyle. itu pun macam wattaw je. mungkin sebab sumber inspirasi aku, ameera atiqah tak pernah nk datang tengok. tu yg aku main lemah longlai je tu.

Pagi ini pukul 2:30 am. Disebabkan skate aku tertinggal kt shah alam, lupe nak bawak balik rumah. so terpakse la jadi dungu macam ikan yu kt sg buloh ni. Cuti sem kot sekarang, kalau setiap hari berlatih memang boleh jadi pro macam Rodney Mullen! tapi bende dah jadi. apesajelah...

Nak tanak kene cari bende yg fun jgak. nak start try main tumblr, lukis mymy atiqah, rajin update blog n sebagai nye. Habis cuti sem (1 bulan sekejap je kot) aku nak peluk skate aku, and harap2 skill aku tak berkarat. hoyeah! sem depan aku nk buat macam mamat dlm video ni buat lah! serious.




why ish you look sho serioush ?

No comments:

Post a Comment